#Блог

Стандарти від БГ Синергія: Як створити community в Житловому Комплексі?

Житловий комплекс сьогодні це не просто місце, в якому ви живете. Це соціальна майданчик, де ви знайомитеся, спілкуєтеся і розвиваєтеся зі своїми сусідами для того, щоб зробити своє життя приємніше і комфортніше.

Навіщо створювати community в Житловому Комплексі?

Щовечора і вихідні ви проводите з сім'єю або друзями, ваші діти ходять в дитячий садок і грають на вулиці, ви відвідуєте заходи, ходите в різні заклади, спілкуєтеся, граєте, знайомитеся - уявіть що все це ви зможете робити в вашому житловому комплексі.

Для цього і необхідно community мешканців, щоб кожен з нас міг відчувати себе в безпеці в оточенні сусідів, відпускати своїх дітей гуляти на майданчику, вирішувати спільно проблеми всередині ЖК, допомагати один одному в різних ситуаціях, весело проводити час на вихідних.

Хто повинен створювати community в Житловому Комплексі?

Звичайно ж, в більшості все залежить від самих мешканців, їх бажання спілкуватися. Але сьогодні сприяти створенню і розвитку community повинні в першу чергу забудовники, щоб створити затишну атмосферу всередині житлового комплексу. Звичайно ж в цьому є і їх інтерес, адже якщо ставити за мету не тільки будувати комплекс до комплексу, а будувати міста, то без інфраструктури, підтримки нині існуючих комплексів не обійтися.

 

Що потрібно для community в Житловому Комплексі?

Абсолютно нічого складного, потрібно лише бажання. Сьогодні соціальні мережі об'єднують людей як глобально по всьому світу, так і локально. Є велика кількість груп в facebook, instagram, чатів в telegram, створених для спілкування за інтересами або для допомоги у вирішенні різних питань. Так, соціальні мережі можуть стати першим кроком для спілкування між мешканцями житлових комплексів. Групи і чати надають можливість комунікації: анонси подій та нововведень в ЖК, обміну досвідом та інформацією, допомоги в різних питаннях.

Також, додатковими елементами загального залучення в community є заходи (це можуть бути свята, пікніки, спортивні події, ярмарки, воркшопи, різні виставки), інфраструктура ЖК (дитячі садки, заклади, торгові центри, навіть супермаркети). Ініціатором даних елементів на початку повинен бути сам забудовник, оскільки мешканці між собою ще не особливо знайомі, це повинно стати одним із приводів для спілкування, яке в подальшому буде продовжено.

event

 

Що отримують мешканці від community?

В першу чергу - це збільшення комфорту життя в житловому комплексі, адже вони розуміють що життя відбувається не тільки в їх квартирі. Головними перевагами створення локальних community для мешканців ЖК є:

  • Оперативна комунікація між собою всередині community, так і з забудовником. Бувають різні випадки, наприклад терміново потрібно залишити дитину вдома, або хтось захворів і йому потрібна допомога.
  • Обмін інформацією та досвідом. Часто зустрічаються групи в соціальних мережах з метою щось дізнатися чи вирішити. Наприклад: куди повести дитину після школи, де можна щось купити поруч із домом, куди піти увечері.
  • Рішення проблем всередині житлового комплексу. Раніше цим займався ЖЕК, сьогодні є ОСББ, які покликані вирішувати питання благоустрою в житловому будинку / комплексі. У разі розвиненого community вирішувати подібні питання простіше: ремонт дитячого майданчика, парковки і іншого стає набагато простіше і швидше, так як інформація надходить оперативно.
  • Питання безпеки. Жити стає безпечніше, при чому не тільки через охорону житлових комплексів, а й завдяки тому, що мешканці між собою знайомі і впевнені, що їхня дитина піде ввечері грати на майданчику за ним обов'язково хтось догляне і нічого з ним не станеться.
  • Спільне проведення часу. Не завжди є бажання кудись далеко їхати, хочеться відпочити вдома або десь локально, можливо з друзями або знайти компанію. Community вирішує це питання, завжди можна зібратися разом з сусідами і піти на пікнік, подивитися футбол або відвідати захід всередині житлового комплексу.
  • Нетворкінг між жителями комплексу по інтересах.
  • Комфорт і затишок - найголовніша перевага від створення community.


Підсумки. Community це:

Синергія переваг для покупців і забудовників, яка сприяє створенню екосистеми всередині житлового комплексу для комфортного життя кожного з її учасників.

Community - це відповідь на багато питань по створенню середовища для ефективної комунікації та взаємодії між мешканцями і забудовником.

Створювати та розвивати community всередині житлового комплексу - це те з чого потрібно починати для того щоб зводити великі проекти. 

Поділитися:
Інші новини
Задати питання онлайн
Замовити зворотній дзвінок