#Блог

Філософія Синергії

 

Частина 1. Конкурентне середовище

25

Рекламна кампанія БГ Синергія, літо 2020

Кожен з нас хоча б раз у житті буде замислюватись над купівлею власного житла. І нині існують сотні компаній, котрі почнуть боротьбу за цей один раз. Досі достатньо було лише будувати, щоб отримати клієнтів, але ці дні вже минули.

Наше конкурентне середовище

Ми хочемо, щоб люди любили і наш бренд, і будинки, котрі ми зводимо. Не лише перше чи друге.

Кожен бренд повинен пропонувати споживачам відповідні функціональні переваги, закладені в основі їх категорій. Це відправна точка для створення довгострокового успіху.

Однак більшість справді знакових брендів проникає глибше, переходить на рівень емоцій, що додає відчуттям споживачів більшої цінності. Ці бренди, як правило, мають свої унікальні точки зору на світ й середовище, в яких ми існуємо, і таким чином перетворюються для людей на щось значно цінніше, ніж просто продукт.

Тому ми завжди повинні бачити два набори конкурентів: локальні компанії, що займаються будівництвом і ті, що нині формують культуру життя (Nike, Coca-Cola, Apple, Uber).

В категорії, заповненій безликими комунікаціями про доступне житло, нову якість життя та інвестиції у майбутнє, ми перебуваємо у ідеальній позиції аби почати вибудовувати суттєво глибший зв’язок з людьми, базований на фундаментальній силі наших об’єктів.

1   Інфраструктура при демократичній ціні

Ми не про фантастичне майбутнє.

Ми не про прагматичні інвестиції.

Ми про хороше життя тут і зараз, де комфорт не обмежується зовнішнім оздобленням вхідних дверей чи розташуванням дому в центральному районі міста.

Уявімо дві крайності:

1. Доступний спальний район з будинками-свічками — вікна у вікна.

2. Закрите місто в місті, де все доступно всередині і немає необхідності виходити поза периметр, нашпигований охороною і шлагбаумами.

Ми  — посередині, взявши найкраще від цих двох крайностей.

Ми — п’ятизірковий готель за ціною трьох зірок, якщо дозволимо собі таке порівняння.

 

Частина 2. Люди

2

Мешканці ЖК Синергія 3

1   Наші мешканці. Тому що ми запрошуємо людей замешкати в наших будинках.

Турбота про мешканців проявляється задовго до заселення в квартиру. Це щоденні фото та відеозвіти з динамікою будівництва та благоустрою; цілодобовий онлайн-доступ до камер відеоспостереження з будмайданчиків; актуальні новини забудовника та кожного проєкту на сайті; наповнення комплексу необхідною інфраструктурою, для цього ми віддаємо всі перші поверхи; влаштування доріг та освітлення вулиць навколо ЖК. Після заселення — це обслуговування комплексу власною управляючою компанією як в п’ятизірковому готелі, організація свят, спортивних тренувань та якісного дозвілля для мешканців.

Таким чином ми дбаємо про людей, які інвестували в житло від “Синергії”, як про мешканців: тут турбота не тільки про строки, якість і ціну, але й про комфорт.

12

Спортивне тренування для мешканців у дворі ЖК Синергія 3

Наші мешканці. Які вони?

З точки зору демографії, ми — для усіх. Власне, для кожного з-поміж усіх. 

Це означає, що ми раді всім і враховуємо потреби всіх — від нових сімей, яким потрібна власна квартира, до людей літнього віку, котрі хочуть оселитися подалі від шуму мегаполісу.

3

Двір-парк Синергії для всіх

Загалом наші мешканці:

купують квартири на все життя. Принаймні всі так думають у той момент, коли роблять вибір, коли рішуче визначають свій подальший стиль життя.

Ось чому для кожної людини такі важливі передчуття майбутнього комфортного освітлення вулиці, шуму дитячого майданчика влітку, прохолодного скверу чи вечірнього “вибігти за хлібом”.

Квартира не обмежується зовнішнім оздобленням вхідних дверей.

 

Частина 3. Правда життя

2

Мережева кав’ярня в ЖК Синергія 3

1   Люди платять за квартиру, а купують місто.

Парадокс: купуючи квартиру, ми повинні більше хвилюватись про те, що буде за її порогом.

Адже всередині квартир ми — господарі. Саме ми обираємо майстрів для ремонту, його якість та ціну матеріалів, займаємось плануванням, дизайном, купуємо меблі.

9

Шоу-рум в ЖК Синергія Сіті

А ось за порогом —

Ми не можемо вибрати ліфта, пандуса для коляски, дитячого майданчика, ширини проїзду і тротуару. Не знаємо, чи відкриється магазин на розі, чи з'явиться затишне кафе на першому поверсі. А може там буде офіс, працівники якого заповнять двір своїми автівками? А коли з'явиться зупинка транспорту? І як буде освітлений шлях додому від цієї зупинки? Чи розраховна завантаженість доріг, чи будуть затори вранці?
Ми мало що можемо точно знати про це все, але ж хочемо знати.

Так, люди платять за квадратні метри всередині квартири. Але насправді купують й місто зовні. 

 

Частина 4. Філософія бренду

6

Дитячий майданчик в двір-парку ЖК Синергія 3

Ми — Будівельна група “Синергія”.

Ми вже побудували однойменні об’єкти в Ірпені, що стали своєрідним центром цього міста. І сьогодні наші нові проєкти продовжують ставати його невід’ємною частиною, розвиваючи та вдосконалюючи міський простір.

В нашому наступному девелоперському проєкті в місті Києві ми маємо на меті розкрити потенціал нових територій, створюючи сучасне комфортне місто. Нашим пріоритетом залишається якісна реалізація будинків — для цього ми використовуємо інноваційні для українського ринку технології. Урбаністичні фасади, сучасні інженерні та інфраструктурні рішення, якісний благоустрій, інтегровні зони для ігор та відпочинку — це наше бачення сучасного Києва, комфортного та людиноцентричного.

6

Дитячий садок "Колібрі" в м. Ірпені, збудований БГ Синергія 2017 р.

Це легко перевірити. Поруч з нашими будівлями ми власним коштом встановили зупинки транспорту з європейським дизайном, власну систему освітлення вулиць, відкрили перший в Ірпені сучасний супермаркет, побудували дитячий садочок, реконструювали і облагородили центральний парк. Здаючи в оренду комерційні площі на перших поверхах наших будинків, ми віддаємо перевагу тим орендарям, чиї послуги стануть насамперед корисними місцевим мешканцям. Ми беремо участь у реконструкції доріг всього міста. Серед усіх нагород і високих оцінок нашої роботи особливе місце займає подяка за розвиток Ірпеня.

Ми не ті, хто зводить будинки просто тому, що ділянки були в наявності. Задовго до початку будівництва ми завжди оцінюємо можливість забезпечити нашим мешканцям інфраструктуру.

Наша амбіція:

Ми готові і будемо переносити цю філософію в кожне місто, на кожен новий об’єкт.

Ми вважаємо, що нинішній будівельний бізнес возвеличує фальшиві ідеали — замкнуті в собі закриті комплекси, втиснуті висотні “острови”, що радше виключають себе з міста, аніж доповнюють його.

1   Ми будуємо не просто гарні буднки, а розвиваємо і будуємо міста.

6

Проєкт школи "Синергія", що будує БГ Синергія по вул. Достоєвського в м. Ірпені

1   Суть бренду: "Будуємо, а не забудовуємо"

Це означає, що ми не тільки будуємо, але також мислимо, розвиваємо. Ми беремо на себе відповідальність за весь фізичний простір, в якому житимуть люди, а не лише за продані квадратні метри.

Ми не лише обслуговуємо проміжок часу від пошуку інвестицій до офіційно зданого будинку, але й дбаємо про відчуття мешканців після заселення. Через 5, 7, 10 років експлуатації.

16

Двір-парк ЖК Green Side, м. Ірпінь

1   Слоган бренду: "Будуємо міста"

Під словом “місто” ми маємо на увазі не заповнення квадратними метрами точок на карті (Київ, Львів, Одеса), а насамперед розвиток і поліпшення міст, реалізовані в наших проєктах.

 

Частина 5. Філософія продукту

7

ЖК Синергія Сіті, м. Ірпінь

1   Синергія продукту і сервісу.

У будівельній сфері немає моментального обміну грошей на продукт. Тут існує процес інвестування до того, як дім збудовано. Саме тому ми зосереджуємось не лише на будівництві, але й на процесі взаємодії з майбутніми мешканцями.
На диво, так сьогодні ніхто не працює.

У якості продукту ми пропонуємо комфорт — продумані будинки, які доповнюють, поліпшують, вплітаються у місто, а людей забезпечують всім необхідним.

У якості сервісу ми пропонуємо відчуття безпеки, яке людям критично необхідне насамперед у ключові моменти: коли обирають дім, коли передають нам кошти, і впродовж всього часу до урочистої миті — заселення у нову квартиру.

15

Зелені пагорби ЖК Синергія 3 для прогулянок босоніж

У нашому розумінні безпека — це відчуття контролю, володіння і управління інформацією. Ми досягаємо відчуття безпеки у мешканців, оскільки вільно надаємо, а не видаємо на вимогу всю інформацію про процеси будівництва. При цьому прагнемо робити це завжди найзручнішими з доступних нині способами.

До прикладу, доступ до документів на будівництво ЖК Синергія Сіті



Частина 6. Цінності

8

Монолітник на будівництві ЖК Синергія Сіті, м. Ірпінь

Наші цінності помітні у всьому, що ми робимо.

По-перше, ми правдиві

Ми чесні і прості. Те, що ви бачите, те й отримуєте.

Ми не лицемірні візіонери, які кличуть до кращого майбутнього. Ми просто добре робимо свою роботу.

По-друге, ми віддані

Ми залишилися професіоналами, які з часом і рутиною не втратили любові до ремесла. Ми щодня беремось до роботи, щоб створити добротне житло.

Так, ми розвиваємо бізнес, але максимальна економія на кожному квадратному метрі — не наш пріоритет.

По-третє, ми динамічні

Ми прискорюємось та адаптуємось до умов, що постійно змінюються. Тому кожен наш наступний проєкт враховує сучасні тренди архітектури, будівництва, благоустрою та розвитку території

 

Частина 7. Еко-Система

14

Команда БГ Синергія на День вишиванки, 2019

Ми хочемо, щоб людина від моменту, коли вперше потрапить на наш будівельний об’єкт, на сайт компанії чи зателефонує до колл-центру, і до моменту, коли заселиться до свого помешкання, відчувала безпеку і, як наслідок, ствердилась у правильності вибору.

Запорукою таких відчуттів стане вся вільно надана і зручна для розуміння інформація. Вся, що може знадобитися на кожному етапі взаємодії з нами.

  • Документи
  • Етапи будівництва
  • Зміни в проєкті і т.д.

Наші мешканці знають, що ми надаємо інформацію, і говорять про це.

Ігор Оверко, директор Будівельної групи “Синергія” про місію бренду:

“З моменту заснування в 2011 році Синергія пройшла шлях від компанії, що продає квадратні метри, до девелопера, який бачить своєю основною метою перетворення і переосмислення самої ідеї міського життя та сучасного житлового простору. Замість порожніх бетонних коробок ми пропонуємо продукт із сучасною архітектурою, сервісним лідерством і турботою про мешканців. У світі, який ми прагнемо побудувати, межа зони комфорту проходить набагато далі ваших вхідних дверей. Гармонійні і безпечні райони Синергії створюють звички, що закладають основу для нового рівня життя.”

 

Поділитися:
Інші новини
Задати питання онлайн
Замовити зворотній дзвінок