#Новини

"ГАЗУ БУТИ" - Ігор Оверко поспілкувався з інвесторами ЖК "Синергія 2+"

 

27 березня відбулась зустріч директора БГ "Синергія" Ігоря Оверка з ініціативною групою інвесторів ЖК Синергія 2+ в форматі питання-відповіді

 

Під час зустрічі обговорили актуальні питання підключення будинків до газу, облаштування прибудинкової території та ряд інших.

Отже, основні тези:

 

1. Газ

 

- Причина перенесення пуску газу?

- Київоблгаз надав новий висновок щодо переліку необхідних проектних  документів, які має додатково надати забудовник. Це займе півтора-два місяці.

 

- Чи є гарантія того, що за 1,5-2 місяця газ пустять? Яка ймовірність цього?

- Вказані строки надає Київоблгаз, ми жодним чином вплинути на них не можемо.  

 

- Хто гарантує, що газ взагалі пустять? Які дії забудовника, якщо не буде пуску газу через 1,5-2 місяці, як обіцяно?

- Будівельна група “Синергія” гарантує пуск газу як Забудовник. Це лише питання часу.

 

- Присутність інвесторів у день пуску газу. Яким чином всіх буде поінформовано?

- Попередньо ми проінформуємо усіх про наближення процедури пуску газу.

 

2. Виконання технічних умов з електроенергії

 

- Чи виконані технічні умови з підключення електроенергії?

- Всі технічні умови виконані. Обладнання вже змонтоване та готове до використання. Передано на баланс ТП.

 

- Коли планується підпис прямих договорів з Київобленерго?

- Підпис заяв від власників уже проводиться. Все залежить від організованості  власників та від роботи РЕС.

Цього року плануємо подати документи.

Станом на сьогодні подані проекти Синергія 2 та Синергія 3. Наступним кроком буде Синергія 2+.

Крім того по Київській області є ще багато новобудов, які переходять на баланс РЕС, тому все буде вирішуватися в порядку черговості.

 

- Який тариф буде до підписання прямих договорів?

- Тариф буде комерційний.

 

3. Прибудинкова територія

 

- Коли будуть виконані роботи по прибудинковій території?

- До кінця квітня будуть завершені роботи з облаштування прибудинкової території.

 

- Як і коли буде організований проїзд до будинку для ввезення будматеріалів?

- До кінця квітня це питання буде вирішене, а також проведено додаткове інформування.

 

- Коли будуть встановлені баки для вивезення будівельного сміття?

- Після того, як буде облаштована прибудинкова територія.

 

- Чи працює ліфт на постійній основі?

- Ліфт працює наразі на постійній основі.

 

- Коли розпочнеться оплата за комунальні?

- Питання оплати комунальних послуг ще на погодженні. Плануємо через півроку розпочати прийом коштів.

 

- Коли буде покладено асфальт / під'їзд до будинку?

- До кінця квітня.  Наразі ж доступний тимчасовий під'їзд зі сторони ЖК Синергія 2, а саме  шостого та сьомого будинків.

 

- Прибудинкова територія - що планується?

- Планується спортмайданчик.

 

4. Ремонт

 

- Вкажіть всі заборони до пуску газу, чого категорично не можна робити?

- У разі порушення правил, згідно затвердженого проекту, а саме штробіння капітальних або несучих стін та пошкодження шахти димовидалення котла, встановлюється штраф у розмірі 20 000 грн.       

Також просимо звернути увагу на те, що газ не буде підключено, якщо:

1. відсутній доступ до квартири;                                                                                                                                        

2. пошкоджений або відсутній газовий трубопровід по квартирі;

3. знятий або переміщений в інше місце котел;

4. закриті або перероблені вентиляційні канали;

5. самовільне перепланування квартир, квартир-студій (зміни реконструкцій житлових приміщень).

 

- Перепланування. Окрім випадків, описаних вище з несучою стіною, переміщенням котлу і тд, чи можна, приміром, розширювати ванну в сторону коридору, переносити стіни вбиральні і тп до пуску газу?

- Ванна ні на що не впливає, якщо рухатися в сторону коридору. Не можна лише змінювати площу кухні.

 

5. Вода

 

- Чи є вода, чи працюють насоси?

- Вода підключена по стояках.

 

6. Інше

 

- Чи можна залишити один ключ у Відділі Сервісу до пуску газу, написавши заяву, що вся відповідальність на власнику?

- Ні.

 

- Чи можна організувати охорону в будинку?

- Охорона вже є на першому поверсі.

 

- Шлагбаум. Чи є можливість поставити шлагбаум біля в'їзду на парковку.

- Шлагбаум компанія може організувати за свої кошти в якості компенсації по затримці із підключенням комунікацій.

 

- Яка можлива компенсація за затримку?

- Пільги по обслуговуючій компанії, як компенсація за затримку.

 

 

Ми в Синергії відкриті до комунікації, якщо у Вас залишилися питання по Вашому ЖК - звертайтеся у Відділ сервіс за телефоном +38 (093) 170-23-70

Поділитися:
Інші новини
Задати питання онлайн
Замовити зворотній дзвінок