#ЗМІ про нас

З чого починалось і чому Синергія

 

Синергія — цікава ідеологія, яка передбачає об’єднання енергії, думок, волі і дії в один вектор. Який приводить до зміни, до створення нового, до розвитку. Саме такою задумувалась Синергія в 2010. Коли троє друзів об’єдналися заради нової справи — будівництва житла.

 

Так описує ідею бренду Синергія співзасновник компанії — Ігор Оверко:

“Для нас в Синергії все починалося з розуміння, як живуть люди вдома, що таке дім. Адже це не просто місце. Це відчуття. Наче ви знаходитесь в найзатишнішому місці на землі. 

Щороку ми відвідуємо будинки у різних куточках нашої країни, а також в Польщі, Італії, Іспанії, щоб зрозуміти, про що мріють люди. Потім ми об’єднуємо їх потреби із можливостями нашого будівельного ринку, щоб створити проєкти, які допоможуть зробити повсякденне життя трішечки краще. 

Так ми прийшли до того, що недостатньо просто збудувати будинок на голій ділянці. Важливо зробити простір комфортним для життя людей. Згодом, ми зібрали наші ідеї та досвід в стандарти Синергії”. 

Мета цієї філософії бренду Синергія — не просто продати квартиру, а створити краще та зручніше життя у квартирі, дворі, районі, місті.

Стандарти Синергії як еволюція розвитку компанії

На старті Синергія збудувала 20 елітних котеджів у курортному передмісті Києва — Ірпені та Ворзелі. Далі почалось багатоповерхове будівництво. І у 2017 навколо однойменних житлових комплексів Синергія 1, Синергія 2 та Синергія 2+ сформувався новий район міста, який називають “район Синергія” з необхідною інфраструктурою під рукою.

Наступний комплекс Синергія 3 з дитсадком у дворі став знаковим для компанії, так як тут реалізували новий підхід до будівництва — стандарти Синергії. Затишні двори-парки з продуманою навігацією, сучасні дитячі майданчики, виразні фасади, просторі під'їзди на рівні землі, квартири з готовим оздобленням і великими вікнами. А також власна обслуговуюча компанія з якісним сервісом. 

На основі цих стандартів створюються всі наступні проєкти девелопера, визнані кращими в Київському регіоні. 

  • Це ЖК Синергія 3+ з кращим архітектурним рішенням фасадів (3m2)
  • Найкращий житловий комплекс передмістя за версією I-Build 2019 — ЖК City Park з топовою локацією в Центральному парку
  • ЖК Green Side з кращим співвідношенням ціна-якість (Realt Golden Key 2018)
  • І нарешті, новий масштабний проєкт в концепті “місто в місті” — ЖК Синергія Сіті з промовистою філософією “Залиш турботи в місті”.

Такий підхід до створення якісного оточення оцінили і жителі, і професійна спільнота. Синергія як кращий та надійний девелопер Київського регіону за останні роки визнана Вибором року (2019), I-Build (2019, 2018), EE REAL ESTATE PROJECT AWARDS (2019) та ін.

Чому всі хочуть Синергію?

Синергія створює справжню велику спільноту навколо свого бренду. Та надає своїм жителям можливість відчути себе її частиною. Для цього Синергія проводить спортивні тренування популярних напрямів TRX, пілатес, crossfit прямо у дворі, влаштовує власні турніри, свята, флешмоби, челенджі, реалізує мотиваційну програму для школярів “Відмінник Синергії”. 

Квартира в будинку з яскравими фасадами, продуманим благоустроєм та цікавим дозвіллям від Синергії переросла в ознаку своєрідного стилю та престижу. Тому стає очевидним вибором для тих, хто хоче її придбати. 

За сильним брендом завжди стоїть сильна команда. В Синергії кожен член команди безпосередньо залучений в її розвиток. Девелопер об'єднав професійних фахівців своєї справи, талановитих людей, які розробляють та втілюють нові ідеї, концепти, тренди житлового простору, що в результаті зміцнюють бренд.

І вкінці

Ефект Синергії і полягає в тому, що результат поєднання стає сильніше за суму окремих дій. Тобто взаємодія двох і більше людей в сумі дає більше, ніж діяльність кожного з них окремо. І на виході зростає ефективність діяльності, з’являються нові якості, збільшується цінність, масштаб. В тому числі бренду.

 

 

Джерело: Власть денег
Поділитися:
Задати питання онлайн
Замовити зворотній дзвінок