#Новини

Як відкрити прибутковий коворкінг? Робочі бізнес-ідеї.

 

Коворкінг високодохідний бізнес. Щоб створити успішний проєкт, потрібно врахувати безліч нюансів. В новій рубриці “Синергія. Бізнес” розповідаємо, що потрібно, аби запустити прибутковий коворкінг.

 

Коворкінг є повноцінною заміною звичайного офісу, особливо для представників творчих професій, стартапів чи невеликих команд.  

Це чудове рішення для підприємців чи фрілансерів, які не мають змоги облаштувати вдома комфортне робоче місце, або не хочуть проводити важливі зустрічі в кафе чи “на ходу”. 

Під час пандемії попит на коворкінги не знизився, а навпаки суттєво зріс. Дуже важко ефективно працювати вдома, коли діти вчаться дистанційно, а садочки час від часу теж зачиняють. В коворкінгу ніщо не відволікає від роботи, а для забезпечення соціальної дистанції робочі місця обладнують додатковими перетинками. 

В Ірпінському регіоні працює 2 коворкінги. З 2018 року успішно функціонує спільний простір в Бучі, і нещодавно запрацював коворкінг-стартап в Ірпені. Але 2 проєкти на все Приірпіння не покривають зростаючі потреби в гнучких робочих просторах, тож відкриття коворкінгу в хорошій локації стане прибутковим бізнесом. 

Коворкінги надають можливість невеликим командам чи бізнесу масштабуватися – збільшувати кількість працівників (2<5<10), і не платити зайві гроші за квадратні метри офісу.

Маржинальність коворкінгу складає 20-30%, отже ви можете розраховувати на окупність ваших інвестицій протягом 3+ років. 

Проте, щоб створити прибутковий коворкінг, потрібно врахувати нюанси. 

1. Площа приміщень має значення. Окрім робочих місць ви повинні запланувати кухню, санвузол, підсобні приміщення та зону для подій і нетворкінгу. В нашому портфелі є функціональні приміщення площею 350 кв.м, що стануть ідеальним варіантом для повноцінного коворкінгу середнього розміру. У приміщеннях меншої площі можна зробити невеликий коворкінг (до 15 робочих місць) у форматі Open Space та парою окремих міні-офісів/переговорних на 2-4 робочих місця.

Коворкінг “Стандарт”. Приклад розрахунку окупності приміщення 350 м2 в ЖК Синергія 3+. Вартість приміщення складає 5500000 грн. В ньому можна облаштувати всі види робочих місць (Lounge, Open Space, Private office) + кімнати для переговорів (від 4 до 15 місць). Загальна кількість робочих місць – до 50. З урахуванням вартості ремонту (6000 грн/м2) та середньої вартості робочого місця (4200 грн/міс), термін окупності бізнесу складе 4,5 роки.

Коворкінг “Офіс у дома”. Приклад розрахунку окупності приміщення 106 м2 в ЖК Синергія 3.

Вартість приміщення складає 1600000 грн. В ньому можна облаштувати робочі місця у форматі Open Space та декілька міні-офісів/переговорних. Загальна кількість робочих місць – до 15. З урахуванням вартості ремонту (6000 грн/м2) та середньої вартості робочого місця (4200 грн/міс), термін окупності бізнесу складе 4 роки.

2. Дуже важливою є також локація. Коворкінг в невдалій локації не зможе набрати необхідну кількість резидентів і швидко закриється.

Комплекси Синергія 3 та Синергія 3+ мають вигідне розташування. Вони зведені в заселеному районі з активними мешканцями. Це здебільшого молоді спеціалісти, підприємці чи фрілансери, які мають потребу в локації біля дому, де можна з комфортом працювати. Для них мати коворкінг у власному будинку – ідеальне рішення. Сумарна кількість мешканців району становить майже 33 000 людей. Крім того, комплекс знаходиться на перетині транспортних шляхів з Бучі, Гостомеля та Ворзеля. Разом з Ірпенем, кількість населення в цих містах складає близько 200 000 осіб. Зручна транспортна розв’язка, а голове – вільна у робочий час парковка поруч з будинком, робить локацію ще більш комфортною.

3. Необхідні інвестиції в ремонт. Попередні розрахунки показують, що вартість якісного та привабливого ремонту обійдеться приблизно у $200-250 за “квадрат”. Проте ми йдемо назустріч нашим клієнтам, і робимо ремонтні канікули терміном до 3-х місяців. Тож, у вас буде час завершити ремонт без додаткових затрат. Ще одним бонусом буде маркетингова підтримка нового бізнесу з боку Синергії - ми анонсуємо його відкриття в соцмережах, на наших сайтах та мешканцям житлових комплексів.

І, наостанок фактори ринку, які допоможуть вам обрати правильну нішу:

1. Зараз затребувані абонементи на півдня або день та міні-офіси на 4-8 осіб. Міні-офіси мають бути обладнані фліпчартом чи маркерною дошкою, плазмою, доступом до безлімітних напоїв та кухні.

2. Більша частина орендарів орендує міні-офіси на 1-3 місяці.

3. Майбутнє за гібридними форматами коворкінгів. Наприклад, приватними міні-офісами, або просторами, де батьки можуть залишити малюків в дитячій кімнаті чи під наглядом виховательки, і спокійно попрацювати в сусідньому приміщенні. Останній формат особливо актуальний для Синергії, де мешкає багато активних батьків з маленькими дітьми.

Якщо вас зацікавила ця бізнес-ідея, звертайтесь до наших спеціалістів за додатковими консультаціями за телефоном 093-170-44-85.

 

Поділитися:
Інші новини
Задати питання онлайн
Замовити зворотній дзвінок