
"ГАЗУ БУТИ" - Ігор Оверко поспілкувався з інвесторами ЖК "Синергія 2+"
27 березня відбулась зустріч директора БГ "Синергія" Ігоря Оверка з ініціативною групою інвесторів ЖК Синергія 2+ в форматі питання-відповіді
Під час зустрічі обговорили актуальні питання підключення будинків до газу, облаштування прибудинкової території та ряд інших.
Отже, основні тези:
1. Газ
- Причина перенесення пуску газу?
- Київоблгаз надав новий висновок щодо переліку необхідних проектних документів, які має додатково надати забудовник. Це займе півтора-два місяці.
- Чи є гарантія того, що за 1,5-2 місяця газ пустять? Яка ймовірність цього?
- Вказані строки надає Київоблгаз, ми жодним чином вплинути на них не можемо.
- Хто гарантує, що газ взагалі пустять? Які дії забудовника, якщо не буде пуску газу через 1,5-2 місяці, як обіцяно?
- Будівельна група “Синергія” гарантує пуск газу як Забудовник. Це лише питання часу.
- Присутність інвесторів у день пуску газу. Яким чином всіх буде поінформовано?
- Попередньо ми проінформуємо усіх про наближення процедури пуску газу.
2. Виконання технічних умов з електроенергії
- Чи виконані технічні умови з підключення електроенергії?
- Всі технічні умови виконані. Обладнання вже змонтоване та готове до використання. Передано на баланс ТП.
- Коли планується підпис прямих договорів з Київобленерго?
- Підпис заяв від власників уже проводиться. Все залежить від організованості власників та від роботи РЕС.
Цього року плануємо подати документи.
Станом на сьогодні подані проекти Синергія 2 та Синергія 3. Наступним кроком буде Синергія 2+.
Крім того по Київській області є ще багато новобудов, які переходять на баланс РЕС, тому все буде вирішуватися в порядку черговості.
- Який тариф буде до підписання прямих договорів?
- Тариф буде комерційний.
3. Прибудинкова територія
- Коли будуть виконані роботи по прибудинковій території?
- До кінця квітня будуть завершені роботи з облаштування прибудинкової території.
- Як і коли буде організований проїзд до будинку для ввезення будматеріалів?
- До кінця квітня це питання буде вирішене, а також проведено додаткове інформування.
- Коли будуть встановлені баки для вивезення будівельного сміття?
- Після того, як буде облаштована прибудинкова територія.
- Чи працює ліфт на постійній основі?
- Ліфт працює наразі на постійній основі.
- Коли розпочнеться оплата за комунальні?
- Питання оплати комунальних послуг ще на погодженні. Плануємо через півроку розпочати прийом коштів.
- Коли буде покладено асфальт / під'їзд до будинку?
- До кінця квітня. Наразі ж доступний тимчасовий під'їзд зі сторони ЖК Синергія 2, а саме шостого та сьомого будинків.
- Прибудинкова територія - що планується?
- Планується спортмайданчик.
4. Ремонт
- Вкажіть всі заборони до пуску газу, чого категорично не можна робити?
- У разі порушення правил, згідно затвердженого проекту, а саме штробіння капітальних або несучих стін та пошкодження шахти димовидалення котла, встановлюється штраф у розмірі 20 000 грн.
Також просимо звернути увагу на те, що газ не буде підключено, якщо:
1. відсутній доступ до квартири;
2. пошкоджений або відсутній газовий трубопровід по квартирі;
3. знятий або переміщений в інше місце котел;
4. закриті або перероблені вентиляційні канали;
5. самовільне перепланування квартир, квартир-студій (зміни реконструкцій житлових приміщень).
- Перепланування. Окрім випадків, описаних вище з несучою стіною, переміщенням котлу і тд, чи можна, приміром, розширювати ванну в сторону коридору, переносити стіни вбиральні і тп до пуску газу?
- Ванна ні на що не впливає, якщо рухатися в сторону коридору. Не можна лише змінювати площу кухні.
5. Вода
- Чи є вода, чи працюють насоси?
- Вода підключена по стояках.
6. Інше
- Чи можна залишити один ключ у Відділі Сервісу до пуску газу, написавши заяву, що вся відповідальність на власнику?
- Ні.
- Чи можна організувати охорону в будинку?
- Охорона вже є на першому поверсі.
- Шлагбаум. Чи є можливість поставити шлагбаум біля в'їзду на парковку.
- Шлагбаум компанія може організувати за свої кошти в якості компенсації по затримці із підключенням комунікацій.
- Яка можлива компенсація за затримку?
- Пільги по обслуговуючій компанії, як компенсація за затримку.
Ми в Синергії відкриті до комунікації, якщо у Вас залишилися питання по Вашому ЖК - звертайтеся у Відділ сервіс за телефоном +38 (093) 170-23-70